niedziela, 21 lipca 2013

WIERSZE...

                                       

                                 ULOTNE CHWILE /mojej córki/

Kolorowe kartki
wysyłam do Ciebie,
zatrzymałam na nich
… dzieciństwa…
ulotne chwile….
…starałam się,
aby  było
szczęśliwe…

…szary kotek z podwórka,
ulubiona lalka Małgorzatka…
…pamiętasz?
…i te bajki, które oglądałaś ,
… piosenki,
Pana Kleksa,
…wirując w tańcu
słodko śpiewałaś…
…pamiętasz?

Letnia sukienka
w kolorze błękitnego nieba
…we włosach jedwabne wstążki
niczym kolorowe motyle…
jesteś taka śliczna…
…pamiętasz?
…pamiętasz tamte chwile?

Zatrzymałam je dla Ciebie
…w chwilach zwątpienia…
wspomnij je…
i z uśmiechem na ustach
…idź dalej  śmiało
przez życie,
bo szczęście masz
w sercu
…ono doprowadzi Cię
do celu.

maj 2013

Astra


2 komentarze:

  1. PIĘKNE Aniu sama napisałaś ,przypomniało mi się dzieciństwo mojej córki pozdrawiam Renia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Reniu...dawno to było, ale pozostaną na zawsze w naszej pamięci :)

    OdpowiedzUsuń