poniedziałek, 15 lipca 2013

Rysunki

Dzisiaj deszczowo.
Miała odwiedzić mnie koleżanka, odwołała spotkanie.
Prawdę mówiąc nie zmartwiłam się...mam czas na blogowanie :) :)
W domu cisza, przygrywa radio.... i  o to chodzi. Uwielbiam moje przedpołudnia...
Zawsze mam coś do zrobienia.../ obiad czeka w lodówce od wczoraj/.
Domowe sprawy załatwione.
Zabieram się za przyjemności.

Dzisiaj wklejam kilka moich rysunków.
Dziwna sprawa z tym moim rysowaniem. Kiedy chodziłam do szkoły...z plastyki miałam 3!
No właśnie, a teraz w kwiecie wieku...potrafię coś tam narysować :D
Zaznaczam...to słabe rysuneczki...z błędami...to takie moje hobby.
Nie mam zdolności plastycznych. Nie potrafię przekazać podobieństwa...narysowanej twarzy.
Nie o to jednak chodzi...bo rysuję tylko dla własnej przyjemności.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz