środa, 17 lipca 2013

Poznań...moje miasto

Jestem poznanianką...powspominam moje miasto...troszkę ciekawostek kulturalnych i historycznych ...
Nie zabraknie fotek  :)

W czerwcu odbył się JARMARK ŚWIĘTOJAŃSKI...

...Historia Jarmarku Świętojańskiego w Poznaniu sięga XVII wieku, kiedy na Starym Rynku handlowano głównie... zbożem i wełną.
W późniejszych wiekach wydarzenie zaczęło pełnić również funkcję towarzyską i kulturalną.
Współcześnie, po wznowieniu imprezy przed trzydziestoma ośmioma laty, Jarmark jest areną sztuki, rzemiosła, handlu rękodziełem i, naturalnie, dobrego jedzenia...

W tym roku, jak zwykle, było wiele atrakcji...dużo sztuki i pokaz motorów...















1 komentarz:

  1. fajny wpis ...Aniu ten pokój to moja sypialnia
    tam przy sekretarzyku siedzę przy laptopie a Daria ma pokój różowy pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
    KALIPSO

    OdpowiedzUsuń